پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150314
انتشار دارايي سرخابي‌ها
تاریخ انتشار : 1393/11/06 08:06:26
نمایش : 1361
آگهي مزايده سرخابي ها بالاخره امروز در روزنامه ها منتشر شد تا باور کنيم موضوع جدايي آنها از دولت اين بار جدي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که قانون بودجه ۹۳ به واگذاري سهام دو باشگاه تاکيد دارد، سازمان خصوصي سازي راه ديگري را برگزيده است. با هم نگاهي به برخي موارد آن داريم:

۱-آنها نام تجاري( برند) و ساختمان اداري دو باشگاه به همراه ورزشگاههاي درفشي فر و مرغوبکار را به همراه زمين تلو ( متعلق به استقلال) براي مزايده قيمت گذاري کرده اند و خبري از سهام شرکت پرسپوليس و استقلال نيست.

۲-در اين آگهي مشخص است که قيمت برند پرسپوليس گرانتر بوده زيرا استقلال با داشتن زمين تلو به مساحت ۳۰ هزار متر مربع ارزشي براير پرسپوليس يافته که فقط برند و ورزشگاه درفشي فر و ساختمان اداري باشگاه را دارد.
۳-در اين مزايده خبري از ارزش گذاري کمپ استقلال نيست و احتمالا بايد دليلش مشکلات معارض داشتن و سند و ...باشد.
۴-کساني که بدهي معوقه بانکي دارند يا داراي سابقه موثر کيفري هستند. يا سو سابقه امنيتي دارند نمي توانند در مزايده شرکت کنند.
۵-متقاضيان نمي توانند همزمان براي خريد هر دو باشگاه ثبت نام کنند.
۶-کساني که مالک باشگاهها ديگر هستند و سهام کنترلي ساير باشگاهها را دارند نيز اجازه حضور در مزايده را ندارند. مزيد اطلاع :هدايتي همچنان در ثبت شرکت ها مالک سهام استيل آذين و عابديني دارنده بخشي از سهام داماش است.
۷-در آگهي قيد شده که سند ساختمان اداري دو باشگاه به نام فدراسيون فوتبال است که بعدا در مورد نحوه انتقال آن قرار است اطلاع رساني شود.
۸-استقلال در قالب شرکت سهامي خاص و پرسپوليس در قالب سهامي عام به ثبت رسيده اند.چرايي اين دوگانگي معلوم نيست.
۹-برند پرسپوليس همچنان با نام پيروزي است و آنچه واگذار مي شود در واقع پيروزي است نه پرسپوليس. برندي که طبق اظهارنامه شماره ۲۹۷۲۴۵ تحت شماره ثبت ۱۴۴۴۴۲ در تاريخ ۲/۲/۸۶ در گروههاي طبقاتي ۳۵ (صادرات)۳۶ (آژانس هاي املاک و مستغلات، ۳۷ (آب بندي بام ساختمان) ۳۸ آژانس هاي خبري، ۳۹ تحويل بسته ها و ۴۰ آب فلز دادن ۴۱ ورزشي به ثبت رسيده است.
۱۰-برند استقلال با شماره اظهارنامه ۴۴۳۰۹۰ و شماره ثبت ۱۹۰۰۸۸ در تاريخ ۷/۳/۹۰ به ثبت رسيده و گروهش هم ۴۱ و در رابطه با فعاليت هاي ورزشي است.
۱۱-برنده مزايده قرار است خودش يک شرکت جديد به ثبت برساند و اموالي را که خريداري کرده زير مجموعه آن شرکت قرار دهد.بعد از آن وزارت اقتصاد و دارايي و وزارت ورزش دو شرکت فعلي استقلال و پرسپوليس را منحل مي کنند.طبعا خريدار نمي تواند نام استقلال و پرسپوليس را بدون پيشوند و پسوند روي شرکت تازه تاسيس خود بگذارد زيرا اين دو نام تا قبل از انحلال وجود دارند و سيستم نامگذاري ثبت شرکت ها توان تعيين نام مشابه را ندارد.
۱۲-قرار است دو باشگاه فعلي يا همان دو شرکت فعلي پيروزي و استقلال عهده دار ديون و بدهي ها و زير نظر دولت باشند.يعني هرکس طلبي از اين دوباشگاه دارد با پيروزي و استقلال فعلي سر و کار دارد نه با باشگاههايي که بعدا تاسيس مي شوند.
۱۳-خريدار بايد ظرف سه ماه ۲۰ درصد سهام را به پيشکسوتان و هواداران( اولويت با پيشکسوتان) همان باشگاه با قيمت خريداري شده واگذار نمايد.اسامي و صلاحيت اين پيشکسوتان را وزارت ورزش تعيين مي کند.يعني براي اين ۲۰ درصد بايد ۵۸ درصد بپردازند تا بتوانند يک عضو در هيات مديره داشته باشند. يک راي از حداقل ۵ راي!
۱۴-اسپانسرهاي فعلي تا پايان تيرماه حق بهره برداري از برند را دارند و خريدار جديد از اول مرداد ۹۴ مي تواند از برند استفاده کند.
۱۵-وقتي شرکت هاي جديد ثبت شد تعيين ضوابط صلاحيت هيات مديره آنها توسط وزارت ورزش صورت مي گيرد!
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html